Waarom zou jij lid worden van Vereniging MUST?

De meerwaarde van deze vereniging is dat jij als gepassioneerde medezeggenschapper meer uit je werk in je OC of raad kunt halen. Door middel van trainingen, inhoudelijke debatten en het ontmoeten van gelijkgestemden ondersteunt MUST je op verschillende manieren. Leden van MUST worden constant uitgedaagd om te groeien als persoon en als lid van hun raad/opleidingscommissie.

MUST is gezellig

Op onze borrels en activiteiten leer je nieuwe mensen kennen van andere opleidingen. Ook beschikt de vereniging over een groot alumni netwerk met professionals uit diverse sectoren. Je netwerk wordt gevarieerder dan ooit!

MUST is vooral groot

Als grootste fractie binnen de Hogeschoolraad, zorgen we dat jouw stem gehoord wordt. Omdat MUST inmiddels 12,5 jaar bestaat heeft ze meerdere malen laten zien wat ze waard is. MUST is uniek in haar bestaan, omdat er nergens in Nederland een vereniging voor medezeggenschapstudenten bestaat.

Momenteel wordt er geen financiële bijdrage gevraagd in de vorm van contributie, maar het kan voorkomen dat je voor een gezellige activiteit wel een deel zelf moet betalen (bijvoorbeeld voor een diner). Dit wordt altijd duidelijk vooraf gecommuniceerd.

De vereniging draait op vrijwilligers en om alle medezeggenschappers te kunnen faciliteren vragen wij van alle leden om op eigen wijze bij te dragen aan dit doel. Vereniging MUST verstaat onder actieve bijdrage: ­

• Aanwezigheid op algemene leden vergaderingen en het gepast omgaan met de informatie die daar verstrekt wordt
  • Kritisch meedenken over de vereniging en haar ontwikkeling wordt altijd gewaardeerd! ­ Deelname aan gezellige en/of inhoudelijke activiteiten, bijvoorbeeld de maandelijkse borrel (elke eerste donderdag van de maand, 21:00, Nieuwe Dikke Dries Oudkerkhof 36, 3512 GL Utrecht)
  • Het organiseren van gezellige en/of inhoudelijke activiteiten

Wil je meer weten over de officiële kaders van je lidmaatschap? Je kunt in het Huishoudelijk Reglement lezen wat de rechten en plichten zijn van leden. Als lid ontvang je de MUST ­nieuwsbrieven en uitnodigingen voor onze bijeenkomsten op het opgegeven e­mailadres.

Vergeet niet je na inschrijving ook aan te melden voor onze Facebookgroep!

Bekijk het formulier hier.