KandidaatstellenMUST is op zoek naar HU studenten die zich verkiesbaar willen stellen voor de Hogeschoolraad* en de faculteitsraden**.

Met 12,5 jaar ervaring in de medezeggenschap zijn wij als vereniging MUST de aangewezen partij om de studenten te vertegenwoordigen. Onze alumni en leden delen ontzettend veel kennis en ervaring, zodat jij het wiel als medezeggenschapper niet (opnieuw) hoeft uit te vinden. Wij bieden, trainingen, kennis, inhoud maar ook zeker veel gezelligheid om 100% uit jou medezeggenschapsperiode te halen!

Dus wil jij jouw medestudenten vertegenwoordigen? De HU, HU breed of faculteitsbreed beter leren kennen, veranderen en over besluiten meebeslissen? En wil je dat doen vanuit lijst MUST? Stuur dan een mailtje naar thianna@verenigingmust.nl.

Je kan je verkiesbaar stellen van 22 februari tot 3 april.

Voor meer informatie check onze Facebookpagina en website: www.verenigingmust.nl
Meer informatie over medezeggenchap op de HU? www.medezeggenschap.hu.nl
Meer infrmatie over de verkiezingen? www.verkiezingen.hu.nl

*De Hogeschoolraad is de hoogste medezeggenschapslaag. Er is een student- en een personeelsgeleding. Samen stemmen zij over HU brede besluiten. Zoals bijvoorbeeld de verhuizing, exceleren, onderwijs en onderzoek en de begroting.

**De faculteitsraad stemt over faculteitsbrede onderwerpen. Alle 6 faculteiten hebben een raad met personeels- en studentgeleding. Wil jij jouw faculteit van binnenuit beter leren kennen en meebeslissen over onderwijs en onderzoek op jouw faculteit? Dan is de faculteitsraad wat voor jou!