MUST presenteert de MUST masterclass ‘in het hoofd van je bestuurder’ met niemand minder dan: Marnix van de Berg!

Vereniging MUST organiseert op dinsdag 16 februari om 19.0
0 uur de eerste MUST Masterclass (M&M) van 2016 met een bijzondere spreker. Namelijk: Marnix van de Berg, oud stafdirecteur HU studentzaken en huidig directeur bedrijfsvoering Faculteit Natuur Marnixen Techniek.

Hij neemt je mee op een ontdekkingsreis door het hoofd van de bestuurder. Je leert hier hoe je als medezeggenschapper het meeste kunt halen uit je raadswerk, want als je weet waar de belangen verschillen of juist overeenkomen, kom je een heel eind.

Leden, alumni en oudbestuurders hebben laten weten hoe gaaf deze masterclass wel niet is. Wat zij melden over Marnix van de Berg en deze M&M: “Marnix is een strategische denker en weet precies welke vragen je moet stellen om een bestuurder te laten zweten. Zijn kennis en ervaring is een goudmijn waar je als medezeggenschapper enorm veel aan kunt hebben”, “Marnix is gewoon een baas”, “dit is iemand waar ik zeer tegen op kijk. Luister, ontmoet en beleef!” en “M&M’s zijn in het leven geroepen voor diepe inhoudelijk trainingen die je helpen in de rest van je leven”.

Nu moet je toch wel overtuigd zijn?! Be there! Meld je aan via de volgende link: http://goo.gl/forms/iQ4nqzn8VC