Beste medezeggenschapper,

Aanvullend op de basistrainingen voor jullie raadswerk wil Vereniging MUST graag vrijblijvend een avond met verdiepende trainingen aanbieden om écht handen en voeten aan jullie taken te geven en daarmee de raadsleden van alle instituten de mogelijkheid te bieden om hun effectiviteit in de medezeggenschap te vergroten.

Op woensdagavond 8 maart nodigen we je uit in het vergadercentrum van Padualaan 99 vanaf 18:30 uur inloop tot 21:30 uur. Drie ervaren trainers uit de medezeggenschap en het bedrijfsleven zullen door middel van verschillende perspectieven ingaan op het vergroten van jullie effectiviteit. Denk aan trainingen als: netwerk & stakeholders, timemanagement en praktische interne organisatie. Na afloop bieden we jullie een drankje aan in de Cambridgebar.

Wat levert het jou op?
Een stevige training die gegarandeerd meerwaarde oplevert voor de taken die je in je IR gaat uitvoeren.

Nieuwsgierig? Meld je aan via de link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd_ITxLNgaY41AQtP7ZlByM3Aofteerh6yhQ6383dk5CvOBOA/viewform?c=0&w=1

Tot de 8e!