MUST presenteert de MUST Xperience: de Heineken Experience van de medezeggenschap!

Ben je (niet zo lang) lid en vraag jij je af wat je kunt met MUST? Hoe gebruik je het in je medezeggenschap, maar belangrijker nog; wat is het nou ècht?!

Voor alle nieuwe (en minder nieuwe) leden en potentiële leden organiseert MUST voor de tweede keer in haar bestaan de MUSTXperience. Binnen een avond leiden we je onder de bezielende leiding van enthousiaste gidsen en trainers door de verschillende gelederen van onze mooie vereniging.

Door middel van interactieve workshops kunnen we je in een paar uur tijd de meerwaarde van je lidmaatschap laten ervaren. Haal meer uit je medezeggenschap en MUST, meld je aan en wees erbij!

Dus ben jij niet langer dan een jaar lid? Of wel langer lid maar nog steeds heel benieuwd naar MUST? Dan is dit je kans om ‘de Heineken Experience’ van de medezeggenschap mee te maken. Wil je een introducee meenemen die nog geen lid is en (nog) niet weet wat je met MUST kan of wat MUST doet? Dat kan ook, graag zelfs! Geef dit dan aan bij je inschrijving 🙂

Schrijf je in!
Facebookevenement

Wil je meer informatie over de MUST Xperience? Neem dan contact op met Rens via rens@verenigingmust.nl.