Voorwaarden

MUST leden kunnen zelf trainingen aanvragen bij PUMA, via het formulier op de MUST website.

Het PUMA Trainingsbureau is opgezet door een aantal MUST alumni die nog steeds actief betrokken zijn bij de vereniging. Ook de trainers zijn betrokken alumni die het leuk vinden om de kennis en ervaring die ze tijdens hun medezeggenschapswerk hebben opgedaan aan jou over te dragen. Ze zijn allemaal vrijwilligers die iets terug willen doen voor de kennis, gezelligheid en levenslange vriendschappen die we bij MUST hebben gekregen. Echter, werken onze alumni vaak full-time of zij hebben een gezin. Van deze mensen kunnen we niet verwachten dat ze last-minute een fantastische training in elkaar draaien en komen geven.

Voorwaarden voor het aanvragen van een training:
– Een training moet in ieder geval 6 weken van tevoren aangevraagd zijn. MUST alumni zijn drukke mensen die veelal een volle agenda hebben. Aanvragen die niet op tijd worden gedaan, worden dan ook niet in behandeling genomen.
– We willen onze trainers garanties kunnen geven wat betreft het aantal deelnemers. Vul op het formulier in met hoeveel mensen je de training wilt volgen, zodat een trainer hier rekening mee kan houden bij de voorbereiding.
– Wanneer je een training aanvraagt willen graag weten wat je wilt leren. Denk hier over na voordat je een training aanvraagt.
– Het kan voorkomen dat we je vragen om zelf de accommodatie en faciliteiten als een beamer of flip overs te regelen. De MUST Academy is geen full-time trainingsbureau, maar onderhoudt het contact vooral tussen leden en alumni. We hebben geen toegang tot het reserveren van HU lokalen etc. Hiervoor vragen we je begrip.

Aanvragen training
Als je een aanvraag doet, vul het formulier dan zorgvuldig in. Het formulier wordt alleen geaccepteerd als het volledig is ingevuld. Lees voor het aanvragen van een training altijd de voorwaarden.

Ik wil een training aanvragen